Nystart

Var väldigt länge sen jag skrev något på den här bloggen, men har planer på att satsa lite på den nu :)

I fyra år jobbade jag i en butik här i stan men i våras kände jag mig så fruktansvärt less och kände att jag ville göra något annat, jag visste bara inte vad!
Det slutade iaf med att jag sa upp mig och slutade lagom till sommaren. Sommaren är nu slut och jag går fortfarande hemma och funderar.. :/

En bra sak är att jag har kommit på vad jag vill göra, den dåliga saken är att jag inte vet hur jag ska gå vidare med det.
Jag vill hålla på med möbler, renovera möbler. Jag känner mig väldigt taggad men kan ingenting om det och har ingenstans att hålla till för att exprimentera lite själv heller.
Jag fick världens chans att göra något av mina drömmar, men sabbade dom :( Jag är fruktansvärt besviken på mig själv som är så feg och rädd för att chansa så därför sitter jag fortfarande hemma i min lägenhet och funderar på hur jag ska nå mina drömmar!
Ett steg på vägen tänkte jag faktiskt att den här bloggen skulle vara, mest för mig själv.
Jag kommer att lägga ut och skriva om mina projekt och först på tur är en secondhand-stol som jag var och köpte idag.
Ett första inlägg om den kommer förhoppningsvis imorron :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0