rörigt

jag va hos mamma igår för att försöka få hjälp med att tänka klart.. Det är så fruktansvärt många tankar som far omkring i mitt huvud just nu, och det gör mig helt galen! Jag vill att någon bara ska tala om för mig hur jag ska göra och hur allting kommer att bli.
Jag vill inte behöva ta några beslut, för hur jag än funderar eller gör, så kommer det alltid att finnas någon jag sårar eller något som blir fel.
Jag är sugen på att flytta, men det är ju så mycket som håller mig kvar här! Min underbara syster och vän E t.ex.. vi gör allting ihop, och har egentligen bara varandra!  jag vill inte lämna henne ensam! :( Jag önskar av hela mitt hjärta att hon ska träffa sin drömprins, en man som tar hand om min fina syster. Sedan är det mina katter då.. usch, jag kan inte tänka mig att lämna dom!
Samtidigt så vill jag vara tillsammans med A, för det känns bara så rätt! Och jag vet att jag föralltid skulle ångra mig om jag fegade ur. Vad har jag egentligen att förlora? Staden kommer alltid att finnas kvar, min familj kommer jag ju att fortsätta träffa, och det är ju inte andra sidan jorden jag ska flytta till.
Jag behöver ett äventyr, och jag kan faktiskt inte se mig själv i övik om 5 år, jag ser ingen framtid här.
I mitt huvud har jag egentligen för länge sedan bestämt att jag ska flytta, men mitt hjärta har ännu inte riktigt bestämt sig!

Det är så mycket som behöver fixas innan en ev. flytt också...  och när ska man sätta igång med allt?
När vet man egentligen att man verkligen har bestämt sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0