auktion

Imorse såg det ut att bli riktigt fint väder så jag och systrarna packade strandväskan och åkte iväg till havet. Men där ute var det så kallt! Då kom vi på idén att åka till mamma och lägga oss ute på deras gräsmatta. Jätteskönt! i typ 5 minuter... sen började det regna. Så vi drog vidare och hamnade på auktion. Vi gick runt där och kikade lite, och sen bara stog den där, rakt framför mig. åh så fin! 




Jag bjöd såklart på den, men blev alldeles för snål. Stolen gick för 1400 kr.

En liten bit bort stog två stycken Tapiovaara Crinolette. Helt underbara! Bjöd på dom två också men blev tyvärr alldeles för snål där också. Båda stolarna gick för 1250. Åhh jag ångrar mig så mycket att jag inte bjöd högre. Jag hade varit världens lyckligaste människa just nu om jag hade fått dom.
Istället bjöd jag på en karmstol från 50-talet. 50 kr fick jag ge för den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0